19.10.15

ロンドントリニティーカレッジのギターexam book



昨年、英国ロンドントリニティーカレッジのギターexam bookに私の作品 ”La nave de Zvonimir" "ズボニミルの船”が採用されることが決まりました。そして昨日この本が届きました。"ズボニミルの船”は2008年に”五つの小品”というタイトルで出版された私の作品集の中の一曲で、初心者から中級者くらいのレベルのものです。この作品を選んでいただいたことを光栄に思います。また私の作品がギターを学ぶ人の役にたつ事を願っています。

My composition in the Trinity College of London!

I have the real  honor to announce that  Trinity Colleague London U.K  had chosen and published one of my composition in their Guitar Exam Book for the next 3 years!!

The piece is "La nave de Zvonimir" that is part of the "5 little pieces"  published in 2008 by Forest Hill edition. Yesterday I received the book, and I am really glad with their kindness. I hope students can find helpful and enjoyable this little piece.

0 件のコメント: